torsdag 29 december 2011

Mer glad

Igår skrev jag;

”Samtidigt blir jag ibland lite less för att det så lätt blir väldigt ytligt på facebook. Likaså finns det en del spretiga och ibland inte särskilt konstruktiva motioner och motionssvar.”

Idag känner jag mig mer positiv. Efter att några fler gått in på facebookdiskussionen igår blev det mer djup och bredd i samtalet. Faktiskt riktigt konstruktivt och roligt.

Idag har vi haft vårt sista kongressombudsmöte inför vänsterpartiets kongress. Haft såväl lika som olika åsikter i gruppen och högt till tak. Jag stormtrivs på sådana möten. Ville knappast gå därifrån trots att kroppen är trött och ryggen värker. Tänk om alla möten var som våra ombudsmöten varit. Hoppas övriga deltagare känner likadant som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar