torsdag 4 augusti 2011

Seg och grinig

Det är min avsikt att arbeta hemifrån idag, eftersom mina ben inte riktigt bär. Kroppen är trött efter måndagens cellgiftbehandling. Har svårt att koncentrera mig. Har hittills jobbat en halvtimme, gått igenom e-posten och skickat iväg ett mejl som krävde lite förarbete. Nu tog jag lite paus för att blogga.

Ska sedan jobba genom att läsa en rapport. Vid tretiden kommer en kompis med mat åt mig. Tror att det ger mig lite mer energi att träffa henne. Nu är både tankar och känslor intrasslade i sega ogenomskinliga hinnor. Jag har inga direkta konkreta svårigheter, men känner mig grinig och seg. Tycker synd om mig själv.

Dessutom tänker jag nästan hela tiden på min dotter. Hoppas att det är dags för lillungen att komma ut, så vi får träffa henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar