tisdag 5 juli 2011

Min hälsa

Igår cyklade jag i drygt en halvtimme efter att jag bloggat. Var trött när jag kom hem och sedan hela kvällen. Känns i musklerna att jag är igång med yoga, träning för högerarmen och motion.

I dag har jag gjort min sjukgymnastik, gjort yoga och sedan cyklat till stadsskogen och plockat blåbär. Det finns massor av stora härliga blåbär i skogen.
Därefter blev det ett yogapass och sedan en sen lunch. Snart ska jag cykla till min dotter.

Jag är alltså igång. Det gör lite ont i kroppen och jag får gå i varje uppförsbacke. Blir trött efteråt. Men härligast är att det går – och min ork är bättre. Andra förbättringar är att problemen med rösten har upphört. Tror att jag kan sjunga igen. I söndags tog jag sista tabletten mot candidasvampen. Slemhinnorna är inte helt bra, men jag har inte längre ont i munnen.

Jag tror på den behandling jag får. På fredag har jag nästa läkarbesök. Om inte allt så åtminstone det mesta är möjligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar