söndag 6 mars 2011

Dagens görande

Idag har jag
• Sovit till strax efter åtta
• Läst tidning, gjort Sudoko och ätit frukost i sängen
• Badat, gjort soppa och damsugit min lägenhet
• Bjudit min syster och systerson på lunch
• tagit en solskenspromenad med syster o systerson till ett hotell där det var internationella kvinnodagenaktiviteter
• promenerat hem, bytt bord med min systerson och fått hjälp med storhandling
• tappat mitt COOP-kort på stormarknaden när jag fumlade så jag också tappade mobilen i stengolvet
• packat upp varor
• blivit hämtad av kompis för samtal i min metastasgrupp
• blivit bjuden på hemlagad middag av min syster
• fått veta att COOP-kortet finns att hämta på stormarknaden
• haft ett längre samtal med min syster och
• nu är jag åter i sängen.

Det blir en längre blogg i morgon kväll efter mitt läkarbesök och jobbaktiviteter till kl 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar