måndag 8 november 2010

Tack

Jag har många gånger bloggat om alla tankar jag har runt mitt hår. Mitt hår/brist på hår har tagit mycket energi för mig. Nu har jag helt ny frisyr (helt rakad) och det är en anspänning att kliva ut med kalt huvud. Samtidigt är det så mycket jag/Britt att kliva fram som jag är och inte gömma bristen på hår bakom en peruk.

Nu känner jag mig stolt och nöjd över detta val. Det kändes rätt i helgen och det har gått bra i dag. Jag känner mig stärkt av alla positiva och omtänksamma kommentarer från arbetskamrater idag. Det är samtidigt tur att inte alla väljer att säga något eller inte säga något. Det finns starka känslor i mig runt bristen på hår, så skulle alla säga något skulle det också bli jobbigt. Lagom många har kommenterat, så TACK alla ni som kommenterat frisyren och TACK alla som inte gjort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar