lördag 3 april 2010

Vårsol

Haft en lat dag i vårsolen. Gungat barnbarn och viftat med tårna i Nyköpings och Jogersös vårsol. Är nu tillbaka i Uppsala. Tittade efter fågelobsar innan jag började blogga. Alla sår utom ett litet skrutt på fotens ovansida har läkt. Mina fötter fungerar. Har gått både till station i Nyköping och från station i Uppsala och jag börjar återfå tron på en gåendes framtid. Därav koll på fågelobsar (fågelobservationer) här hemma. Blir kanske en biltur till någon fågelsjö i morgon.

Törs jag hoppas på att slippa biverkningar från cellgifterna denna gång? Slipper jag svampbelagd klumptunga, illamående och kräkningar, gigantiska blåsor på fötterna, infekterade sår på fötterna?

Får man utmana ödet? JA
Är det så att en olycka sällan kommer ensam? NEJ
Vill jag, törs jag, kan jag? JA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar