fredag 21 januari 2011

Eftertanke

Nu har jag läst mitt förra inlägg en gång till eftersom tankarna har snurrat:

1. Är jag för kategorisk?
2. Är jag för kritisk till mitt eget parti?
3. Gör jag om Lena Sommerstad till en person som passar mina behov för att jag längtar efter reflekterande och kunniga ledare?
4. Är jag egentligen en gammal vänsterpartist som är missnöjd för att jag saknar makt?

Har inga enkla svar på mina frågor. Tänker fortsätta formulera det jag tror på. Trots att det kan bli både för kategoriskt och för småsurt ibland. Och så får du som läser gärna reagera på det jag skriver. Jag har underlättat för att kommentera det jag skriver, så jag hoppas att det ska gå lättare nu.

PS Lördag 22 februari gjorde jag några smärre förändringar i Därför har jag kryssat…..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar