onsdag 20 oktober 2010

Efter min andra Taxolbehandling

Nu har jag fått min andra dos med cellgiftet Taxol. Somnade även denna gång av allergimedlet Tavegyl under själva behandlingen. Åkte sedan till Stockholm med min bror för att fira min systers födelsedag tillsammans med hennes familj och min mamma. Kom hem ganska sent och var trött så det blev inget bloggande. Vaknade vid halvfyratiden på natten. Låg och tänkte på vad jag ska säga på ett viktigt möte nästa vecka, tog fram datorn och skrev upp mina tankar och sedan sov jag gott resten av natten. Det är första gången i mitt liv som jag sätter mig upp och jobbar mitt i natten. Tror inte att det blir en vana, utan att det var en engångshändelse som beror på att jag sovit en del under dagen.


Tycker nästan att jag mår lite bättre efter denna behandling än efter den första. Åtminstone känns det som att det fungerar utan allt för besvärliga biverkningar. Nu ska jag sova, för klockan har tickat iväg alldeles för snabbt. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar