måndag 16 juli 2012

14 juli o fortsatt osäkert

Mitt fortsatta liv är fortsatt osäkert. Jag har fortfarande lite kunskap om de behandlingar jag får fungerar. Började med cellgifter i tablettform i går. Har fyllt på med talk mellan lunghinnorna och hoppas att detta tätar mot lungvätskan. Det rinner fortfaranade vätska från buken. Har hittills kommit drygt 6 liter. Gjorde ont i går med alla slangar. Fick massor av morfin och var ganska borta från omvärlden. Orolig över när och var det skulle göra ont. Har sovit hårt i natt.
Min onkolog sa att det är bra om jag är uppe och går mycket. ”Sängläge = dödläge”. Känner mig piggare, har med ork idag. Hoppas kunna åka till Grövelsjön och vara där måndag, tisdag, onsdag. Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. Detta livs sist längre resa i så fall???
 Fick fina teckningar av mina barnbarn i förra veckan. Försökte men lyckades inte.
Var sin bild från mina äldsta barnbarn. Minstingen utvecklar andra sidor av sig själv.Därför lägger jag ut det jag gjort först nu. Har nyligen kommit till Grövelsjön och återkommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar